محمد قاضی: شکایت من از پرسپولیس برای سال 94 است، صحبت من با شجاع درباره صحنه گل بود

به گزارش مجله سلو بلاگ، محمد قاضی، بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: درباره شکایت من یکسری جوسازی می نمایند، این شکایت من برای سال 94 است و حکم کمیته انضباطی و استیناف دارد.

محمد قاضی: شکایت من از پرسپولیس برای سال 94 است، صحبت من با شجاع درباره صحنه گل بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد قاضی پس از شکست 2 بر یک پیکان برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و بازی کاملا دست ما بود و یک بازی خیلی عالی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: من برای داوران خیلی احترام قائلم، ولی آن توپی که من زدم از خط رد شد، ولی اشتباه این بود که یاری داور روی خط نبود، آن توپی را هم که دروازه بان پرسپولیس روی گچ کشید داور را با اشتباه روبرو کرد.

قاضی درباره شکایتش از پرسپولیس گفت: درباره شکایت من یکسری جوسازی می نمایند، این شکایت من برای سال 94 است و حکم کمیته انضباطی و استیناف دارد و چیزی که فدراسیون اعلام نمود و باشگاه پرسپولیس باید به من پرداختی داشته باشد. پیگیری من هم بابت طلبم به خاطر این است که باشگاه پرسپولیس اعلام نمود من پولم را گرفتم و من هم مجبور هستم تا آخر این کار بروم تا تعیین گردد.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره صحبت هایش در بازی با شجاع خلیل زاده مطرح کرد: صحبت من با شجاع درباره صحنه گل بود و مسئله ای وجود نداشت. شجاع دفاع است و من هم مهاجم و چیز خاصی نبود.

وی درباره عدم نتیجه گیری پیکان گفت: ما اگر امروز می بردیم به رتبه چهارم جدول می آمدیم و امروز یک بازی خوب کردیم ولی اشتباهات رقم خورد، انشالله از بازی های بعدی بهتر می شویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1885

به "محمد قاضی: شکایت من از پرسپولیس برای سال 94 است، صحبت من با شجاع درباره صحنه گل بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد قاضی: شکایت من از پرسپولیس برای سال 94 است، صحبت من با شجاع درباره صحنه گل بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید