مصاف حیثیتی فوتبال ایران و کره جنوبی در بازی های آسیایی

به گزارش مجله سلو بلاگ، تیم ملی فوتبال امید پنج شنبه در دیداری سخت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، به مصاف کره جنوبی می رود.

مصاف حیثیتی فوتبال ایران و کره جنوبی در بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگاران، با اتمام مرحله مقدماتی فوتبال بازی های آسیایی، چهره 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی معین شد که بر این اساس، پنج شنبه ساعت 17 ایران با کره جنوبی دیدار می نماید.

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که میل و رغبت کمی برای بازی با یکدیگر در این مرحله داشتند اما جدول مسابقات، دو تیم سرشناس آسیایی را به هم رساند تا در سرانجام مرحله یک هشتم نهایی یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات حذف گردد.

امیدهای ایران قبل از مرحله حذفی، با قبول شکست برابر میانمار به دنبال نتیجه ای بودند که با کره جنوبی با تجربه روبرو نشوند اما این اتفاق رخ نداد. کره جنوبی با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و حرفه ای به این مسابقات آمده است اما این موضوع درباره ایران صادق نیست.

کره جنوبی با داشتن بازیکنانی مانند سون هیونگ مین، از سهمیه سه بازیکن بزرگسال خود استفاده نموده است. دروازه بان کره جنوبی در جام جهانی نیز درون دروازه کره واقع شده است. این دروازه بان در دیدار با آلمان، مانع از گلزنی ژرمن ها شد.

ایران در مرحله مقدماتی کره شمالی را برد، به میانمار باخت و با عربستان به تساوی بدون گل دست یافت. میانگین سنی ایران 20 سال و میانگین سنی کره جنوبی 22.5 سال است.

از نکات عیجب این مرحله صدرنشینی ایران با 4 امتیاز و دومی کره جنوبی در گروهش با 6 امتیاز است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 278

به "مصاف حیثیتی فوتبال ایران و کره جنوبی در بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف حیثیتی فوتبال ایران و کره جنوبی در بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید