پرسپولیس و استقلال در انتظار شارژ مالی از سوی فیفا

به گزارش مجله سلو بلاگ، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می توانند امیدوار باشند تا بخشی از مسائل ارزی شان حل گردد.

پرسپولیس و استقلال در انتظار شارژ مالی از سوی فیفا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فیفا در نظر دارد به زودی پاداش باشگاه هایی را که در جام جهانی 2018 روسیه نماینده داشتند پرداخت کند و چند باشگاه ایرانی می توانند امیدوار باشند تا مسئله ای ارزی شان رفع گردد، مخصوصاً دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که برای پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی خود با مشکل ارزی روبرو هستند.

سایت فدراسیون فوتبال قبل از شروع جام جهانی سهم هر بازیکن بابت روز هایی را که در جام جهانی حضور داشته روزی 8 هزار و 520 دلار خاطرنشان کرد، با این تفاسیر و با توجه به اینکه تیم ملی فقط در مرحله گروهی این مسابقات حضور داشت، سهم هر بازیکن 130 هزار دلار است که البته این پول به باشگاهش تعلق خواهد گرفت. چه بسا بازیکنانی که تا دو سال قبل از جام جهانی در بیش از یک باشگاه عضویت داشته اند رقم نامبرده بین این باشگاه ها بر اساس مدت حضور نماینده شان در جام جهانی، تقسیم خواهد شد.

باشگاه استقلال با داشتن 4 نماینده در تیم ملی بیشترین سود را خواهد برد، در واقع 520 هزار دلار سهم این باشگاه بابت حضور روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی و مجید حسینی در جام جهانی روسیه خواهد بود. پرسپولیس هم سود نسبتاً خوبی می برد از این جهت که غیر از علیرضا بیرانوند و وحید امیری، مهدی طارمی هم به نوعی بازیکن پرسپولیس به حساب می آمد. این بازیکن چند ماه مانده به جام جهانی راهی الغرافه شد و در توافقش با باشگاه پرسپولیس شرط نموده که کل سهم پاداش حضورش در جام جهانی به پرسپولیس برسد. همچنین رامین رضاییان نیز حداقل یک سال قبل از جام جهانی در عضویت باشگاه پرسپولیس بود و حداقل نیمی از پاداش وی هم به این باشگاه خواهد رسید.

باشگاه های پدیده، ذوب آهن و سایپا هم هر کدام یک نماینده در جام جهانی داشتند که سهم این باشگاه ها هم 130 هزار دلار خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1302

به "پرسپولیس و استقلال در انتظار شارژ مالی از سوی فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و استقلال در انتظار شارژ مالی از سوی فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید