تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور سراسری دانشگاه ها از 30 آذر شروع می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (پذیرش بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از 30 آذر شروع می گردد.

تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور سراسری دانشگاه ها از 30 آذر شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را بیان کرد.

براساس مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو 22 مهرماه 99 مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می رساند، ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از روز یکشنبه 30 آذر 99 آغاز و تا روز چهارشنبه 3 دی 99 ادامه خواهد داشت.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش این دوره همزمان با آغاز ثبت نام از روز یکشنبه 30 آذرماه 99 به وسیله سایت سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود.

پیش از این نتایج نهایی پذیرش در رشته های تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، دانشگاه پیغام نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 نوبت مهرماه در 24 مهرماه 99 اعلام شده بود.

بر اساس آمار نهایی 256 هزار و 67 نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی (مهرماه 1399) ثبت نام و انتخاب رشته نموده بودند که در نهایت 229 هزار و 339 نفر در مجموع تمام دوره ها و رشته ها پذیرفته شدند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26562

به "تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور سراسری دانشگاه ها از 30 آذر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور سراسری دانشگاه ها از 30 آذر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید