خبرنگاران انبار احتکار مواد بهداشتی در همدان کشف شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، همدان- خبرنگاران- مسول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سازمان اطلاعات سپاه همدان در راستای ماموریت مبارزه با تخلف و جرائم حوزه بیماری کرونا پیروز به شناسایی انباری از مواد بهداشتی شدند.

خبرنگاران انبار احتکار مواد بهداشتی در همدان کشف شد

سرهنگ پاسدار علی اکبر کریم پور روز دوشنبه در این باره بیان نمود: این انبار حاوی حدود 75 هزار انواع دستکش های لاتکس جراحی، مقدار قابل توجهی محلول ضدعفونی کننده و عینک پزشکی بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز ضروری استان به این اقلام، وسایل کشف شده تحویل معاونت غذا و دارو برای توزیع در بیمارستان ها شد همچنین پرونده برای رسیدگی قضایی به اداره تعزیرات حکومتی همدان تحویل شد.

سرهنگ کریم پور از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق تلفن 114 یا رده های اطلاعاتی در سطح شهرستان ها اطلاع رسانی کنند.

یادآور می شود اواسط اسفند سال گذشته اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در شهرستان های همدان، ملایر و نهاوند توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات سپاه استان همدان کشف و ضبط شد.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، تا به امروز 60 هزار و 500 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 136 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به سه هزار739 نفر رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14925

به "خبرنگاران انبار احتکار مواد بهداشتی در همدان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انبار احتکار مواد بهداشتی در همدان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید