دبیر سازمان لیگ والیبال: سالن مهران با استانداردها فاصله دارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال می گوید سالن مهران برای میزبانی از مسابقات پیغام در نیم فصل دوم باید ایرادات خود را برطرف کند.

دبیر سازمان لیگ والیبال: سالن مهران با استانداردها فاصله دارد

مسعود یزدان پناه در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر در سالن مهران اظهار کرد: سالن مهران بیش از 60 سال قدمت دارد. شرایط سالن خوب است، اما ایده آل نیست. دوربین های فیلم برداری در فضای آزاد سالن واقع شده است و فضا برای بازیکنان محدود شده است. در حالی که برای حفظ سلامت سرمایه های اصلی والیبال ایران که بازیکنان هستند، باید کوشش کرد. این بازیکنان احتیاج به بروز استعدادهای خود دارند.

وی اضافه نمود: والیبال امروز ایران، والیبال 20 سال قبل نیست، والیبال روزبه روز قشنگ تر و جذاب تر می گردد. باید بستری فراهم کنیم که بازیکنان بتوانند توانایی های خود را به نمایش بگذارند. به نظرم در این سالن بازیکنان را محدود می کنیم. بازیکن باید با خیال راحت به دنبال توپ برود و فضای کافی برای نشان دادن استعدادهای خود داشته باشد.

دبیر سازمان لیگ والیبال یادآور شد: فدراسیون والیبال نهایت همکاری را با باشگاه پیغام داشته است، حضور تیم پیغام در مسابقات لیگ برتر نشان از این قضیه دارد. فدراسیون برای بهتر شدن این شرایط در کوشش است و اگر به دنبال منع حضور فعالیت باشگاه پیغام بودیم، پیش از این، از حضور پیغام در لیگ مخالفت می کردیم. اعتراف می کنم که در سال های گذشته در خصوص این سالن کوتاهی کردیم. اگر کمی این مسئله را جدی تر گرفته بودیم، در حال حاضر شاهد یک سالن 6 هزار نفری در مشهد بودیم.

یزدان پناه ادامه داد: طی جلسه ای که با مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی داشتم تصمیم بر این شد که به همراه همکاری لازم از سوی استانداری، شهرداری و نماینده های مجلس شرایط بهتری برای برگزاری مسابقات در مشهد داشته باشیم و در یکی دو سال آینده سالن 6 هزار نفری در مشهد به بهره برداری برسد.

وی در خصوص وضعیت سالن مهران در نیم فصل دوم اعلام کرد: قرار بر این شده که باشگاه پیغام مشهد طرح پیشنهادی خود برای نیم فصل دوم را ارائه دهد. از همین رو، ضیایی رییس فدراسیون والیبال هفته آینده جهت بازدید از طرح های پیشنهادی باشگاه پیغام در خصوص خروجی های سالن، امنیت، سقف و نور سالن به مشهد خواهد آمد تا وضعیت سالن مهران برای نیم فصل دوم را معین کند.

دبیر سازمان لیگ والیبال در پاسخ به این سوال که پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، چرا مسائل سالن مهران مورد آنالیز قرار نگرفته، مطرح نمود: پیش از شروع لیگ برتر، حضور پیغام مشهد در مسابقات، مطرح نبود. روزی که حضور پیغام در لیگ برتر معین شد، ایراداتی در خصوص سالن مهران تذکر داده شد. همچنین برای ورود به لیگ برتر باید امتیازی خریداری می شد، اما به دلیل عدم فرصت کافی هیچ یک از این کارها انجام نشد. متاسفانه به دلیل عدم پیگیری حل مسائل سالن مهران از سوی باشگاه، اعلام کردیم که مسابقات به سالن شهید بهشتی منتقل گردد.

یزدان پناه با بیان اینکه خراسان رضوی نباید نگاهش فقط به مسابقات داخلی باشد، اعلام کرد: چرا مسابقات لیگ جهانی و بین المللی در خراسان رضوی برگزار نگردد؟ باید سالنی ساخته گردد که مسابقات دیگر نیز در آن برگزار گردد و فقط نباید به همین سالن بسنده گردد. خراسان رضوی از شهرهایی نظیر ارومیه و اردبیل که متقاضی میزبانی از مسابقات بین المللی هستند، چیزی کم ندارد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال نگاهش به آینده است، تاکید نمود: حق تماشاگران خراسانی بیش تر از این هاست. سالن مهران برای مسابقات پلی آف لیگ برتر گنجایش این تعداد تماشاگر را نخواهدداشت.

دبیر سازمان لیگ والیبال در خصوص تجهیز سالن های سراسر کشور به ویدئوچک توضیح داد: ویدئوچک باید روی ال ای دی ها نصب گردد. این سالن با استاندارهای لازم فاصله زیادی دارد. ویدئوچک جزو الزامات برگزاری مسابقات والیبال محسوب نمی گردد، اما جزو ضروریت هاست.

یزدان پناه اضافه نمود: قانون ما را ملزم به استفاده از ویدئوچک نمی کند ولی ما احتیاج به ویدئوچک داریم. از همین رو به عنوان یک آپشن انتخابی، تیم ها با پرداخت هزینه های آن، می توانند از این آپشن استفاده نمایند. فدراسیون والیبال در این زمینه استقبال و همکاری لازم را به عمل خواهدآورد.

وی در خصوص همکاری فدراسیون والیبال در این زمینه یادآور شد: مسئول ارائه دهنده ویدئوچک که بخش خصوصی است، قیمت پیشنهادیش برای عرضه ویدئوچک دو برابر حال حاضر بود که فدراسیون با قیمت آن مخالفت کرد. طی مذاکراتی که با بخش خصوصی داشتیم با توجه به اینکه هدفمان حمایت از فراوری ملی بود، 50 درصد تخفیف گرفتیم تا بتوانیم از این محصول استفاده کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2040

به "دبیر سازمان لیگ والیبال: سالن مهران با استانداردها فاصله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر سازمان لیگ والیبال: سالن مهران با استانداردها فاصله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید